Geyve'de Aşure Bereketi Yaşandı
Geyve Belediyesi'nden Anlamlı İkram
Geyve Belediye Başkanı Selçuk Yıldız, Muharrem ayı münasebetiyle ilçe halkına yönelik büyük bir aşure etkinliği düzenledi.
5 Bin Kişiye Aşure Dağıtıldı
İlçe genelinde gerçekleştirilen program kapsamında, toplam 5 bin kişilik aşure hazırlandı. Belediye Başkanı Selçuk Yıldız, etkinliğe katılan vatandaşlara kendi elleriyle aşure ikram ederek, bu özel günün manevi atmosferini paylaştı.
Birlik ve Beraberlik Mesajı
Yoğun bir katılımın olduğu etkinlikte, Muharrem ayının getirdiği paylaşma ruhu ve kardeşlik duyguları ön plana çıktı. Başkan Yıldız, etkinlik sonrası yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Programımıza iştirak eden, birlik ve beraberliğimize katkı sunan tüm hemşehrilerimize gönülden teşekkür ediyorum. Rabbim yapılan hayırları ve ikramları kabul eylesin, muhabbetimizi ve kardeşliğimizi daim kılsın. Allah kabul etsin.”
