Gazipaşa'nın çehresi değişti
Geyve Gazipaşa İlköğretim müdürü Mustafa Doğan: “OKULUMU SEVİYORUM PROJESİ kapsamında okulumuz dış cephesi boyanarak güzel bir görünüme kavuşmuştur.”dedi.
Öğretmen Abdülcabbar Uğurlu: “Desteklerini bizden esirgemeyen değerli Geyvelilere teşekkür ederiz.”dedi.
Mustafa Hamdullah ERGİN
