Kilitli Parke Tesisi Üretime Başladı
Başkan Kaya Kilitli Parke tesisini ziyaret ederek, çalışanlardan son durum ile bilgi aldı ve makinenin başına geçerek bir süre üretim yaptı.
Başkan Kaya kısa açıklamasında: “ Kendi parkemizi üretiyoruz. Tamamı Belediyemize ait olan tesiste gene kendi kumumuzu kullanıyoruz. Günde 300 – 500 m2 parke üretiyoruz. Ürettiğimiz parkeleri İlçemizde kullanıyoruz.” Dedi.
Namık CİHAN
