Bağlantı yolu çalışmaları başladı
Geyve Belediye Başkanı Murat Kaya'nın Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'a götürdüğü projenin onaylanmasıyla birlikte Özdemir İnşaat hemen çalışmalara başladı.
Sakarya Nehri üzerine bir köprü yapılarak Adapazarı-Eskişehir duble yolu Turgutlu/Gökgöz kavşağı ile Geyve Küçük Sanayi Sitesi arasından yapılacak olan Geyve Çevre Bağlantı Yolu şehir içindeki trafik akışını rahatlatacak ve şehrin gelişmesine büyük katkı sağlayacak.
Modern Bir Şehircilik Anlayışı İle Yeni Bir Tarih Yazılıyor
Başkan Kaya: “Yapılacak olan duble yol projesi ile Geyve’de yeni bir tarih yazılıyor.
Başbakanın bizzat ilgilendiği ve takip ettiği projenin hayata geçirilmesi ile şehircilik anlayışını bir üst seviyeye daha yükseliyor. Modern bir şehircilik anlayışı ile kentin yapılanması ve kent yaşamının kolaylaştırılması için çalışmaları aralıksız sürdürüyoruz.” Diyen Başkan Kaya: “ Bağlantı yolu ilçemize hayırlı olsun. Gelişen ve büyüyen bir ilçeyiz. Geleceğimizi iyi planlıyor ve ona göre projeler üretiyoruz.
Geyve ilkleri yaşamaya devam ediyor. Geyve’ye, Geyve Halkına hayırlı olsun.
Bu projenin hayata geçirilmesinde büyük emeği olan Başbakan Recep Tayyip Erdoğan’a, Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım’a ve AK Parti Sakarya Milletvekili Şaban Dişli’ ye ve emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.” dedi.
Mustafa Hamdullah ERGİN
