Gazipaşa İlköğretim okulu öğretmenlerinden ziyaret
Gazipaşa İ.O. öğretmenleri 24 Kasım Öğretmenler Günü münasebetiyle emekli öğretmenlere anlamlı bir ziyarette bulundu.
Editör
Gazipaşa İlköğretim Okulu müdürü Mustafa Doğan: " Okulumuzda görev yapmış olup emekliye ayrılan öğretmenlerimize emeklerinden dolayı teşekkür eder, bu vesile ile tüm öğretmenlerimizin gününü kutlarım."dedi.