İlçe tarım müdürleri iftarda buluştu
Her ay bir ilçede yemekte buluşan yöneticiler, bu kez Geyve Metin Tesisinde bir araya geldiler.
Geleneksel hale getirilen birlikte yemekte daha çok hasretlik gideriliyor ve hiç gidilmemiş ilçeler de ziyaret edilmiş oluyor.
İftarın ev sahipliğini; Geyve İlçe Tarım Müdürü Alper Sezer, Pamukova İlçe Tarım Müdürü İsfendiyar Çetin, Sapanca İlçe Tarım Müdürü Fehmi Binici, Taraklı İlçe Tarım Müdürü Seyrani Mersin birlikte yaptılar.
Namık CİHAN
